Sunday, December 28, 2008

Ari ni,28hb disember 2008..
Tarikh yang akan aku igt smpi ari mati aku nnti iaitu pemergian kwn baik aku MUHAMAD KHAIRI BIN JAMALUDIN(hery) yang kembali ke Rahmatullah..aku da brkwn dgn dye slame 4thun..xsgke dye pergi dulu sblom aku..Allah lebih mnyayangi dye!aku dpt brite kematiannye pd pkol 2lebih ptg ari ni..aq baru bgn dari tido utk pegi kje,tibe2 abg aku bgtau yang mmbe baik aku tu mninggl..aq relax ag time tu..
aq pon grak gi kje..sggah jup kt kdai makan blakang cc aku!!bdk2 da kcoh ajak grak..aq gi cc bgtaw gurl aq yang aq kne pegi ziarah uma arwah..smpi kt cc,aq xdpt mnahan air mate yang sekali gus trun dgn mendadak..aq mmg xdpt nk than ag!nape ley jd cmtu??mybe aq trlalu syg kan dye..aq amek hlmet tros grak gi bndar bru uda..aq dari kota tinggi da xpkir ape coz aq rase kota tinggi xjaow mane nk ke bndr jb tu..da slalu aq bjln..setibenye di uma arwah,akak arwah tros pelok aq..dgn air mate mncurah ke bumi,dye mmbebel kt aq..dye slhkan aq npe xhlang adek dye jgn kasi pegi ke KL..arwah mnggal di melaka balek knvoi dari KL smate2 nk tgk sprint test scoot kt sane..mgkn arwah penat bjln..focus dye da ilang krane kpenatan!aq mmg xske dugaan yang mcm nih..tapi Allah Maha Kuasa,dye boley tarik nyawe kite bile2 shaje..da name pon ajl..xkn aq nk hlang laq..hmm~arwah di kebumikan sblom asar tadi di Tanah perkuburan Bukit Alif.. arwah mnggal pagi tadi di hospital mlake!jnazahnye di bawa pulang dari mlake ptg tadi..aq xsmpat nk mnatap mukenye wat kali terakhir..tu 1 je yang aq terkilan!aq harap arwah di tempatkan di tempat org2 yang beriman..AL-FATIHAH KEPADa MUHAMAD KHAIRI(hery)..



1990-2008


hery,kau pergi tanpa meniggalkan pesan,kau pergi bukan kerana kemahuan kau tapi kenape kau?kenape?aku bingung dan tak boleh nak berfikir lagi.aku harap kau berbahagia semasa di sana.aku halalkan makan minum kau dan aku ampunkan semua dosa2 kau yang telah kau buat.aku di sini akan teruskan kehidupan ini tanpa kau lagi.salam takziah dari aku MUHAMAD KAMAL IHSAN BIN JALALUDIN(kamal).