Saturday, February 21, 2009

Family Day aT goLden bEach desaru..14 - 15 feruari 2009



Ni sepanduk lame..hehe~
yg baru akan dtg siap di bikin..

Sebab2 utama sepanduk baru ingin di bikin kerana Kelab ini ditubuhkan bukan sahaja kepada motor2 yang di panggil scooter @ belting sahaja..Kelab ini boleh di ketegorikan Pra-campuran kepada motor2 gear dan lain-lain..Pada asal nya Kelab ini mmg untuk scooteris sahaja tetapi ingin mendapat sambutan dari motor2 lain bagi meramaikan lagi susunan motor dalam kelab ini..
hehe~

ni pic semase di sane..
time ni aku jatoh kan menara yang dowg nak wat..
haha~
yang ade arrow tu aku..


lastly,aku yang di kejar nye..
tapi xnmpk aku nye..





pic aku xde ag..
nnti aq upload k..

Majulah Sukan Permotoran Untuk Negara!!!


-UPDATED-



Ni ler pic aku semasa kat sane tapi ni time nak balek da..
haha~