Thursday, February 26, 2009

Aku kemalangan lagi..


mood;sakit


ni tapak tangan aku..


siku kiri..


siku kanan..


kaki kanan..


lutut kanan..


bahu kanan..


ceritanye cam nih:

Pada malam semalam,aku gi order kebab untuk gurl aku & akak dye pnye..
Sementare tggu,aku balek uma kejap sebab nak tgk motor aku yang tersadai..
da tgk2 motor,aku tros gi warung kebab tu..
Dlm ondaway ke warung tu,aku dapat elak 3x kemalangan dalam mase yang same..
Pertame:aku elak dari kete kembara yang laju di selekoh
Kedua:elak budak kecik main basikal dekat2 dgn umah aku
Ketiga:kembara yang same di simpang umah aku
kat otak aku da terpikir,apsal aku dapat elak kesemua kemalangan tu??
Tiba2 aku terpikir,"mesti lepas ni aku exsiden" tergerak hati aku berkata cam tu..

Tak sampai 5minit,aku bawak motor dalam kelajuan 40km membelok di satu selekoh,TIBA2 aku nampak seekor anjing baring kat jalanraya yang aku lalui..
Tanpa rase segan silu,aku teros lanngar anjing tu..
PEHH!!!
sakit yang amat dapat aku rasakan..
Aku bangun nak tgk motor,tapi aku tgk anjing tu tersepit bawah motor..
Aku teros lari ke umah yang berdekatan kat situ,ingat anjing tu nak kejar aku..
nasib baek ade laki orang kat dpn uma..die tgh wat jaring kat pagar umah dye..
dye cakap anjing tu mmg slalu masuk uma die..
bagos jugak aku langgar,baru die tau penangan motor cam ne..
aku tgk anjing tu da meraung-raung kesakitan..
aku tak tolong pon..
wat bodoh je..sape suruh die duduk tgh2 jln..
PADAN MUKE!
aku bukan sengaja nak langgar die..mmg xnampak!
sape yang nak wat2 langgar smpai dapat luke cam ni..
sakit ati aku gn anjing tu..